Zzzz... igen :)

Usch vilken hemsk dag det varit idag!! Spöregnat och dassigt väder.. Trött och grinig, ont i huvud, ont i benen.. Fryser som en gris. Ringde Försäkringskassan idag och kan ni tänka er,, underhållsstödet är under behandling!!! Efter 5 månader!! TjohooOoooO!! Kan man hoppas få retreoaktivt??! Näe,, max en månad tbx skulle jag tro. Dumt att hoppas på för mycket. Bostadsbidraget har de inte börjat med ännu :(( Finns inget mer deprimerande än att ringa runt och jaga pengar... Nä, ryck upp dig nu Anna!!! Så här kan vi inte ha det. Allt ordnar sig i slutänden iaf...

Får se om det blir party på lördag hos Linda :))) Bruden blir ju 25!! Nästan lika lastgammal som jag... ;D Syster min kanske skulle ha hundarna. Hade varit enklare om det bara var Akita, men nu har jag ju tagit ansvaret på Atlas med ett tag. Vi får se vad de säger om de orkar två hundar... Annars kanske Akita kan vara hos mams och Atlas hos syster. Synd Atlas är allt för glad  i katter, annars så hade han kunnat vara där med. Min mysbubbe :))


Vadå grisar sig!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0