Uppladdning!!

Nu laddar vi inför morgondagens stora match!! Fotbollsdojjorna gås in för fullt... Tur man har en moster som spelat fotboll och kan "låna" ut sina dojjor till mig. Men breda fötter som man har så måste jag gå in dem ordentligt inför matchen. Dränkte dem i en hink med vatten och har nu trampat runt i dem sen i morse :))  Ska bli så skoj att få vara med på planen och inte bara sitta brevid :D Vi får se hur det blir med tröjnummer bara!! Bror min har ju snott det nummer jag ALLTID brukar ha när jag spelar match!! Mitt lyckonummer 6!! (född den 6/6)  Äh, kom igen nu Anna, du är kanon bra även utan 6:an!! Bara jag inte får nr 13 så ska det vällan gå bra, annars bryter jag väl alla ben i kroppen som finns att bryta...


BK Tåpaj!!

Just i sjuttsingen, imorgon ska jag till studievägledaren!! Ska bli roligt att se vad mina möjligheter är :))

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0