Ska nog klara en vinter nu...

Då har jag varit duktig och staplat upp all ved som låg utspridd över hela gården, så nu ska jag nog överleva kommande vinter utan att frysa ihjäl!!!! Tusentals stickor i händerna och ryggonda fick man, men.. Va fan ska man gnälla för? Jag slipper ju alla avgaser, allt buller och alla jobbiga högljudda grannar. ;) Jag är ingen stadsing helt enkelt! Så skönt att kunna gå utanför dörren och slippa tänka på hur man ser ut och vad man har på sig...
 
Nu ska jag ta en kopp kaffä i solen,, kanske slår på stort med en glass med. Snart blir det klippa gräs och hänga en tvätt ute, snacka om att det doftar gott om tvätten då!!

Ha en kanon trevlig fredag!!


Va lite ved det såg ut på bilden!?! Jag som slitit HÄCKEN av mig!! LOVAR!! :'(

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är det som är så skönt när vi är på Öland. Man kan duscha ute på gården, ingen som ser och ser de så får de väl skylla sig själva ;-)

2009-05-16 @ 20:10:13
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0