Röntgen, system och Gina avklarat...

Hemma änteligen. Röntgen gick smidigt som bara den! Hade tid 9,45 och 9,55 var jag klar! Skönt när det flyter på inom sjukvården.. Så nu är det bara att vänta på att läkaren kikat på bilderna, när det nu blir... Passade på att hälsa på pappa när jag ändå var på sjukan. Han jobbar där som snickare för tillfället =)) Så det blev en rundvandring nere i den läskiga kulverten på sjukan!!

Fick visa Legget på systemet idag med! TJOHOOO!! =)) Jag blir gladare och gladare för varje år som går när de frågar efter det!! Blev lite Bacardi Breezer WaterMelon... SÅÅ gott! Läskande....

Sprang in på Gina och skaffade två tunikor för 79:- styck!! KANON pris ju!! Plus ett par svarta Leggings..  Så nu har jag problem att välja outfit för morgondagens utgång!! =)))  Blir en PartyLite visning hos Frida med innan utgång. Nu ska Anna fylla på kaffeförrådet i magen! Ha en kanon fredag!!







Follow Mitt liv som... mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0