Röd, tränad och bloglovin!

Ja, tog en tur i spåret och det kändes riktigt skönt att jag gjorde det kan jag säga! Mår kalas nu... Håret har jag färgat rött igen, sista gången nu innan jag klipper det och färgar om det till normal färg! ;)

Ska nu ta mig en kvälls macka och lite rött te, mysigt att krypa ner efter dusch... kanske ska man slå på en film!!??

Iaf så har jag skaffat det hära Bloglovin, har ingen aning om hur det fungerar!! Men testa och följ mitt dramatiska liv vettja! ;)  Imorgon ska jag åka ända till Falun på röntgen!! Oooo så spännande, missa inte detta.........  

Oj, höll på att missa denna länk knapp med =P 

Följ min blogg med bloglovin


Hoppas detta fungerar!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: tack för din kommentar! jag håller med om att man borde börja ha sånt i mellanstadiet när det börjar hända grejer i kroppen istället för att låta dem vara "förvirrade" och upptäcka sånt på egen hand. man får aldrig nog med info, oavsett vad det gäller :)

2009-05-07 @ 23:05:46
URL: http://www.estailo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0