Outfit of the day!!

... Gick ni på den verkligen??!  haha,, som sagt, arbetslös, singel och "gammal" morsa ute i skogen, trodde ni att jag skulle lägga ut en bild på mig hur jag ser ut nu?! Vill ju inte skrämma iväg den lilla trogna skara läsare jag har ;)
Kan förklara istället....  En svart velour mys dress från Netto med en ålder på 3 år!! =D

Håret ser ut som ett skatbo, TRE färgat dessutom. Dels den orginalfärg jag har i botten, hmm.. FYRA färger blir det ju, har ju några gråa som envisas dyka upp trots mina protester ... *snyft* . Sen är det mörkt färgat förutom
broder tuck toffsen på huvudet, som från början skulle vara knallröd/orange, men nu liknar en misslyckad hemma blekning som man envisades med att göra som tonåring. Har satt upp alt i en toffs och ett hårband på det. Ska färga det rött igen innan lördagen då jag ska ut på HARRYS med Jenny och Frida! Tjohoooo!

Längtar till den 20:e då jag får klippa av skiten och färga om det... 

Fick panik igår kväll.. Kom ju på att jag skulle ringa Arbetsförmedlingen och redovisa sökta jobb osv, Hade handlingsplanen framför mig och innan den 7:e skulle jag ringa för att inte bli avskriven, men jag var helsäker på att den 7:e var igår!! Den snälla tjejen i telefonen lugnade mig och sa att jag inte var för sent ute, den 7:e var IDAG! Tur man har huvudet med sig,, 

Nu ska andra koppen kaffe insupas! Ha det så bra nu ;)




Ja, den var cool ett tag som sagt, men nu... Hahaha!!
Jag orkar inteplatta håret varje dag, vilket är ett måste för att få det att se bra ut! =)
Snart ryker det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0