Jaha.. då blev det tandläkaren..

Fick hem barnen idag efter att de sovit hos kusinen en natt... Minstingen min hade fått en gunga på framtänderna så det blödde och var blått vid tandköttet, usch usch... Tur nog så har hon inte hunnit tappa framtänderna ännu!!! Hoppas och håller tummarna att de permanenta tänderna klarat sig oskadda. Får se vad tandläkaren säger i morgon. Ibland är det bra jobbigt att vara mamma... den där ungen har gett mig en och annan  klump i magen. Hon är verkligen högt och lågt och överallt!! Klättar hon i en klätterställning så kan du ge dig sjuttsingen på att hon dimper ner på rygg från 2 meters höjd. Hon har varit på väg att drunkna vid stranden då hon blev omkullsprungen... Var inte alls djupt men hon hamnade med huvudet under vattnet och hittade inte upp igen... Usch!!! Skräcksekunder!! Ramlar med huvudet först nerför trappor, dyker huvudstupa med cykeln. varför kunde hon inte vara mer som stortösen?! Lugn som en filbunke.. Hon kunde man sätta på ett ställe och komma tbx en timme senare för att hitta henne på samma plats.

Har varit en varm dag idag... Har trampat runt i fotbolls dojjorna hela dagen. Klippt gräset har jag gjort med. Hittade en gammal risig klippare som går på bensin!!!! Wihooo!! Ingen mer handjagare, Dock tog bensinen slut innan jag var klar, Naturligtvis!! Tog en hurtig promenad med doggarna på kvällskvisten, uppför mördarbacken!! ;D Så skönt att få röra på fläsket och hundarna tycker det är askalas att få gå med matte... Nu ligger de utslagna mina små änglar.

Sov så gott....


Mitt vilddjur!!! :))  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0