Jag kör med dammblåsare...

Nu har jag testat mammas dammsugare!! En sån där med vatten behållare... Fungerade tusen gånger bättre än min skrutt värdelösa sak, som man knappt kan säga att det ÄR en dammsugare,, snarare dammblåsare. Det man suger in i den blåses snabbt ut genom den värdelösa filteranordningen den har, om den ens har någon. Skönt att ha det rent här hemma nu iaf, doftljus har vi tänt med :)

Nu ska jag å barnen mina ha lite tacokväll... Sen ska jag knäcka en cider tror jag. Buhu va tråkigt att se på Eurovision själv, visst, jag har barnen... Men minstingen kommer vara högt och lågt och showa loss tills hon slocknar med en duns, stor tösen sover i soffan efter en timme kanske. Jag vill ju diskutera och argumentera med någon och få denne att inse att JAG har den rätta musiksmaken!! JAG borde vara den ende dommaren i detta spektakel!! Ni som känner mig inser att jag skämtar, eller gör jag det?? Jag HAR ju onekligen bra musiksmak ;)

Ha det så trevligt i stugorna nu gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här lär det inte bli full rulle som hemma hos dig.. :) Men kommentarerna lär hagla och försök att sjunga med lär ju också testas... :)

Barna lär vara vakna här, sen blir det att försöka övertyga dom om att sängen är bästa stället att tillbringa natten, inte vara vaken framför dumburken.. :)



Vi lär väl höras under kvällen tror jag.. ;)

Kram så länge!!!

2009-05-16 @ 18:33:30
Postat av: Anna

Sv: Haha, nä, det är svårt att slå Nathalie när hon ska showa loss :)

Nu ringer ni inte och röstar på FEL låt!! ;)

KRAAAM!

2009-05-16 @ 18:43:55
Postat av: Lotta

Fel låt??? Det var Malta eller Moldavien som vi skulle rösta som f-n på va?? ;)

Kramen....

2009-05-16 @ 18:59:08
Postat av: Anna

Sv: HÖRRU!!! Nu lugnar du ner dig Lotta!! Vi har ju pratat om det där!! ;)

2009-05-16 @ 20:06:01
Postat av: Madonnan

Hoppas ändå att det blev en trevlig kväll. Vad gillade du låten som vann?



Det låter toppen med en sån dammsugare; för det är onekligen lite ohygieniskt med allt det som blåses ut i luften på en gång...som när man med nytvättat hår råkar dammsuga och får det på sig - inte trevligt!



Ha en fin söndag:)

2009-05-17 @ 10:42:02
URL: http://madonnan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0