Farlig korv...

Har tagit en springtur med Atlas nu på kvällen, Trött bidde han! Första kilometern drog han mig, resten fick matte dra honom!! :)) Så mysigt att ha honom här... Lukas har också kommit och han hade beställt farlig korv till middag så det fick det bli. Ganska lätt att fixa mat till den grabben. Antingen så ska han ha farlig korv, eller så vill han ha tacos. Dvs han vill ha tortilla bröd med små korvbitar till!! :))) Han e la go!!

Kanske blir det så att jag får vara med och spela fotboll på måndag!! WIHOOOOO!!!! Hur skoj som helst. Tåpaj har varit skadedrabbat och senast var det en kille som bröt ett ben i handen... Ajajajaj!!! Då är det till att ta in superreserven Anna!! Nu ska jag hoppa in i duschen!! De eeee nice!!


Jag och Akita tidigare i vår!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hure långt sprang du?

2009-05-21 @ 19:44:08
URL: http://junitjejen.se
Postat av: fejsbook user

ja du ser man ska inte träna! LOL

2009-05-22 @ 07:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0