Flänga runt dag...

"Godmorgon" alla mina fans ;)

Japp, idag blir det till att flänga runt lite då... Ska åka till Ludvika för att hämta Nathalie, hon ringde och sa att hon saknade mamma. Sen när jag hämtat henne ska vi på Kalas hos Lukas, som fyllde fem samma dag som Nathalie. Har hittat världens coolaste present som han kommer äääälska!! =D Igår kväll var jag hos mamma och kastade lite dart och drack rosévin. Jag vann en gång, pappa en och mamma en, så det blev rättvist =)) Var man super nöjd när man lyckades kasta in 140p på tre pilar eller? =P 

Lyssnade på ett urgammalt  kasettband som spelades under våra husvagnssemestrar när vi var små. Vi hade väl det och ett till. Musik galen som jag är så lyssnade ju jag på musik ständigt, alla var ute och fiskade mesta dels, men jag lyssnade på musik. Kan det vara 20 år sen, men jag sjöng med i låtarna och kunde texten till alla!! Hehe...  BRA låtar var det ju med, men jag hittar dem inte på nätet någonstans!! =((   En låt jag kommer ihåg var Minimotorbike med Janne Lucas... Han sjöng...   :  "En mini´mini båge i en väldig fart..... " Fast små som vi var trodde vi han sjöng: " En pirrevirre fågel i en väldig fart"  Hahaha... Ja, vilka minnen!!!

Kram kram, njut av söndagen, imorgon blir det vardag igen.....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjena!!

Här flänger vi också runt idag, jag tar det dock lugnare... Låter de andra flänga så kan jag vila... Ska iväg på utflykt när dom andra kommer tillbaka från stan, jag stod över att kolla skor till barna... ;)

Ha kul på kalaset!!

KRAM

2009-05-03 @ 10:56:36
Postat av: Anna

SVAR: Jag förstår att du stod över skoletandet... INTE roligt när man har bestämda damer =)))

Hoppas utflykten blev lyckad!!

KRAMAR!!!

2009-05-03 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0