En väldigt blåsig dag...

Ruggigt och kyligt.. Blåser som attans. Tur man har ett stabiiilt hus. NOT!! Man känner vinddraget när man sitter mitt i rummet, kan nästan höra hur glasen klirrar i skåpen. Burr burr. Hundarna har kurat ihop sig tillsammans i lilla soffan, är nog inte heller så förtjusta i blåsten. Ikväll blir det match igen! Får springa som en torped för att komma fram har jag en känsla av :))   Rackarns att laget ska vara så skadedrabbat bara!! Ngn varje match som får en skada och nu senast min bror som haltar omkring, så han ställer in i kväll. Hoppas jag klarar mig iaf!! Har ingen lust att vara skadad alls...

Näe, nu ska jag ta tag i dammblåsaren tror jag, två hundar och två barn kan konsten att stöka till det rejält!! Så på med lite musik så kör vi på!!


Dem hör ihopa!! :))

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sötnosarna!!! Dom har ju krympt! ;) Du har borstat bort dom ju... ;)

Jo, dom hör ihop.. Det syns....



Jag fick en fin komplimang idag... En utav dom jag jobbar med trodde inte jag va en dag över 25!!!! De du!!! He, he...



Kram på dig!!

2009-05-27 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0