En soffa tvättad ^^

Jag var ju så korkad att jag köpte VITA soffor!! Tur att det är väldigt lätt att tvätta dem... Fodral till kuddar, ja till hela soffan, ALLT går att ta loss och slänga in i tvättmaskin på 40 grader. GULD!! Har man två barn som älskar grisa i soffan och dessutom en hund som fäller något kopiöst så måste soffan gå att tvätta... Vitt, ja.. Det är snyggt, när det är rent. Sen är ju jag klant nr 1 som funderar på om man kan dricka rödvin i en sådan där pipmugg för barn, Droppfri!!  ;) Tur var så tog Vanish bort rödvinsfläckarna iaf, trots de setat en vecka innan jag gjorde ett försök.

Nu ska jag hem till mams och slänga in fodralen i torktumlaren, kissa Akita, sen cykla iväg och hämta Nathalie och handla en liten sväng... *pust* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0