En sån dag!

Guuu vilken härlig morgon!! Först nu som jag sätter mig ner med kaffe och smörgås och kan skriva en rad eller två :))
Har varit iväg med barnen till skolan, men innan dess så har jag varit till tandläkaren, eller tandsköterskorna och tandhygenisterna med Nathalie. De tog ett par röntgenbilder som visade att kronan på de nya gaddarna såg oskadda ut iaf. På ngt vis kunde de inte få till bilderna så de kunde se rötterna på de nya, men vi hoppas att de är oskadda med. Tandläkaren var inte där idag, så hon får kika på dem nästa gång vi ska dit den 1 Juli.

När jag kom hem tog jag med hundarna ut på en mysig skogspromenad så nu är de trötta och sover lite här och var ;) Solen skiner och det är riktigt varmt!! UNDERBART!!! Typiskt att man ska åka in till stan då.. Ska till Studievägledaren och kika på mina möjligheter om framtidens planer :))  Fast vänta nu, var det inte jag som var en sån där patetisk latmask som ville gå hemma och släpa fötterna efter mig??? Var det inte så det var?!! Man kanske ska avboka mötet då?!  Eller kan det vara så att somliga haft fel om mig från första början?! Man kanske ska undersöka grunderna till saker innan man kastar sten?

Jag har större planer än att stå i kassan i butik, vilket jag gjort på otaliga ställen by the way! Jag har varit vikarie på 6 olika ställen. Varav tre samtidigt!! Jag har haft praktikplatser och tillsvidare anställning... Jag har två barn och uppfostrar dem ensam!!! Ja har hunnit läsa in ett år på komvux. På dessa tio år har jag även flyttat iaf 5 ggr till helt olika platser för "kärlekens" skull. (nä inte 5 karlar, utan 2! ) Tycker nog jag hunnit med bra mycket mer på 10 år än många andra. Ändå så är jag en lat jä-el utan liv... Jag får inte ihop det här riktigt...

Nu ska Anna för en gångs skull tänka på sig själv!! Det här är mitt liv, min tid... Så skit i vad jag gör PisseNisse!! ;D


Love you sis... Ikväll tar vi dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0