Duktig tjej!

Idag så har Nathalie fått tand lagad!!! Det gick kanon bra trots hennes panik 2 minuter innan vi skulle in... Hon grät och var så rädd att det skulle göra ont, fast vi tränat på detta säkert tio ggr hos tandläkaren. Tredje gången hon fick lustgas nu och hon ÄLSKAR det!! =)  Ååå de ska bli så skönt att få vila lite, säger hon.  Nu ligger hon i soffan och ser ut som en liten ballong i ansiktet av bedövningen. Tur bedövningen släppt till kvällen då vi ska fira papps så hon får smaka på smörgåstårtan och sockerkakan jag gjort!! =D


Min söta fina....

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nu har vinnaren av valfri väggdekoration presenterats på min blogg - kika in och se om det blev DU!

Vann du inte? Delta gärna i mina 2 andra pågående tävlingar med finfina priser i potten! Kram Carolina

2009-05-14 @ 20:54:59
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0