Äntligen Lördag!!

God morgon!! 

IDAG tänkte jag bjuda på dagens outfit, men håret har jag inte orkat göra ngt åt ännu. ;)
Jag har kommit fram till att det finns många underbara personer i denna värld!! Tänk att jag varit så blind... Jag är inte så ensam som jag föreställt mig att vara. LOVE YA ALL!! 

Idag ska jag åka till Brorsan, få lite käk.. Hålla ett Ljusparty, sen blir det HARRYS!! Ska bli så roligt, det är inte varje dag jag kommer ut. Innan jag flyttade "hem" till Bjursås igen fick jag vara glad om jag kom ut på krogen en gång om året, Idag blir det med Svägerskan och hennes svägerska... 

Vad händer hos er??!! Hoppas ni får en Kanon Lördag hur som helst!!

 

Jeans: GinaTricot
Top: GinaTricot


Follow Mitt liv som... mig själv!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygging!! Alla kommer ju och bli avis på dig nu.... ;)



Kram på dig, och ha roligt ikväll!!!!

2009-05-09 @ 14:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0