Alla med hund, SE HIT!!!!

Herregud!! Jag ligger alltid efter när det gäller nya saker, men kanske är det någon som även ligger efter mig!! :)))
Jag har en hund som fäller något så kopiöst!! Fick min FURminator idag, och HERREGUD!!!! VAR har den varit i hela mitt liv??? Halva hunden är ju borta nu!! Jag som trott att hon så sakteliga slutat att fälla... DREAM ON! Vet inte hur mycket underull som flög sin kos....  Jag är helt lyrisk! I Extas!!! Det bästa är nog att den minskar de här sk allergener de har, så kanske blir de mer allergivänliga krabater med!!  KÖP en sån, jag LOVAR att ni blir INTE blir besvikna!!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är den suverän. Man vill ju inte tro på reklam och dylikt men i detta fall stämde det ju extremt väl med resultatet. Fick ur Bamse åtskilliga kassar med hår första gången.

Han kliade sig lite efteråt men det gick över första dagen. Var mest nöjd verkade det som att bli mer "luftig" ;-)



Kram

Big Baby

2009-05-22 @ 13:06:03
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Den är helt underbar!!! Jag bara älskar min FURminator!! ;) Hector är fin och blank i pälsen och ser lite mindre ut..



Kram på dig, saknar dig massor!!!

2009-05-22 @ 14:04:19
Postat av: Linda Carlsson

Min vovve e korthårig och fryser redan nu. Tror INTE han skulle uppskatta en FURminator.. :(

2009-05-26 @ 22:47:35
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0