2 timmar kvar....

2 timmar kvar med mitt hår, snart så är man gubbe :)) Undrar vad jag får för färg!! Iii, det är så spännande!!!
Lovar jag ska slänga ut en bild sen åt er...

Funderar på att byta alarmsignal på mobilen!! Jag använder mig av den som väckarklocka. Men vad ska jag byta till?? Förslag?? Ska det vara finstämt? Alarmerande skräckinjagande?? För närvarande har jag spelat in "köping Tobbe" när han är på kålmåden. "- Va kostar den där? 1000 spänn??"  "-Åh fy fan, jävla djurjävel!"  Ursäkta svordommarna, men man måste citera rätt ;)

Hoppas ni får en fin dag, det ska jag ha!! För idag kommer ATLAS!!! Matte tyckte det verkade som att husse behövde liten paus, å husse ansåg det med så nu får matte rå om Atlas ett tag igen... Å va jag längtar!! Sen till kvällen kör BK Tåpaj sin andra match!! Vilken dag!!  


Kommentarer
Postat av: Linda

bild bild bild!!!

2009-05-20 @ 15:14:25
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0