Växthuseffekt???!!! VAR DÅ??!

För ett par dagar sen så kunde man ju tro att våren faktiskt var på väg.....
Men idag var det en riktig vinterdag!! 8 grader kallt och en hel del nysnö!! :(
Var är denna växthuseffekt någonstans??! Hur länge sen var det vi hade en sån här vinter?

Idag har Nathalie varit hemma från skolan, lite feber och ont i halsen... Sånt som går misstänker jag.
Idag har jag även bestämt mig för att springa tjejruset i Falun i maj!!
Så nu är det bara att börja träna om man ska ha ngn chans till en någorlunda placering man kan vara stolt över iaf :D
Nä, men jag tycker det skulle vara roligt att bara göra det. Bara jag får tag i vettiga skor så jag slipper benhinne inflammationen!!   I morgon blir det massage!!!   Snacka om välbehövligt!!

Ha det gott,,,,  Krama om era nära och kära och visa hur mycket de betyder för er!!!
Det kan komma en dag då ni ångrar ni inte gjorde det oftare....  I know...





Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina kort!!! Du e verkligen jätteduktig på o fota!!!

KRAM!!

2009-03-25 @ 21:42:18
Postat av: Anna

Tack kära du!! =) Puss på re!

2009-03-25 @ 21:46:14
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0