Usch...

Jaa,, USCH!! När man änteligen börjar klättra upp,, må bättre och känna sig någorlunda oövervinnlig,, DÅ ska man inte besiktiga sin bil, för DET kan få en kapad vid fotknölarna........ *suck*  Är arg, ledsen, besviken,, Varför gör du så här mot mig?! BILUSLING! =(  Jag som skrytit om hur underbar du är!! Nu är du inte längre fullt så underbar.
Skyll dig själv nu när du står där borta på besiktningen, ensam. Ingen som ser på dig med längtansfulla ögon, ingen som önskar ta dig på en tur i vårsolen! Näeee!! Du kan gott stå där!

Fast jag har sorg i hjärtat ändå,, ville ha dig hemma, redo att förflytta mitt arsle som iofs mått jä-ligt gott av promenaderna jag fått ta istället pga att du inte hade vinterskorna på dig. LAT har du varit... HELA vintern har du stått och inte vart till ngn nytta! Förstår du inte att vi är en familj? Vi måste hålla ihop!! 
Letar nu ngn som kan hämta dig och ta dig till farbror doktorn så du blir bra igen, SEN kör vi på med besiktningen, IGEN!
Då kan ju inte så mycket mer gå fel, kan man tycka.

Idag har det varit riktigt vårväder! 7 grader varmt och solsken,, underbart! En heeeel del snö och is försvann idag.
Ska vara varmt hela veckan! Så lite glädje finns ju i eländet iaf!  Nu är det bara att gräva efter guldådern så man kan håva in lite stålar till Bil, Påsk och Nathalies kommande födelsedag.
Hoppas resten av er lyckas bättre med besiktningar......

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men lilla bilen då... Inte ska man bete sig på detta viset.... Gör nu Anna glad igen. : )



Anna: Du får iaf. glädjas åt att våren är här!!

KRAM

2009-04-01 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0