Spirometri!

Ja, så idag har jag då varit och gjort en spirometri på Vårdcentralen för att undersöka om jag har astma....
Jag har garanterat ansträngningsastma, dör efter ett varv i en liten gymnastiksal, men med lite bricanyl så finns det ingen hejd på lilla mig.

Sjukt svårt och jobbigt att andas i den där maskinen, den var hyperkänslig och tyckte jag tog luft, då inte JAG tyckte jag gjorde det. Fick sen testa ta Bricanyl och andas igen, vilket gav lite bättre resultat........ 
Hmm... Vad betyder det då? Att jag har astma eller? Jag får helt enkelt vänta på att farbror doktor läst av resultaten och ger mig besked.... Men jag e ju så otålig!!  Vill veta NUU!!!


Nåja, tids nog!

Ha de gött å andas lugnt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0