Sketna rygg...

Aj min rygg... aj mitt huvud och aj mina axlar...
Ja, massören hade då rätt, jag skulle få ett helvete några dagar efter massagen, jaja tänkte jag mest när hon sa det, jag har ju fått massage tidigare och 2 dagar senare har det varit bra. men inte denna gång alltså...
jag har hört mig för lite om min massör och hon e tydligen lite hockus pockus tant som lyckas med en hel del!!
Tydligen så fixade hon till en tjej som inte kunnat bli gravid!! :O)
Jag hoppas hon får ordning på mina äckliga axlar och blivande diskbråck iaf... Har en hel del läxa jag ska göra från henne, allt från avslappningar till fjuttiga små armhävningar som inte tar för 5 öre, men de skulle vara bra för svanken tydligen så. Nåja, inte vara pessimistiska nu, detta fungerar!!

Igår fick jag iaf nog med att sova i en futtig 90 säng, så jag besteg min trapp och entrade mitt blivande sovrum... FULLT med loppis prylar som min syster samlat på sig... Jaa, på med arbetshandskarna och börja stuva in i ett annat rum som ska bli Nathalies så småningom. Tog väl hela dagen att få ordning igår att få till ett sovrum till mig, men jag lyckades!! :)
Jag är numera en stolt ägare till dubbelsäng och eget sovrum!! :D

Idag har jag satt upp gardiner i tre rum, dammsugit, torkat golv och tvättat... kan ju kanske vara lite av dessa anledningar till att rygg och axlar inte riktigt vill som jag vill, men... Jag kan inte sitta still!! :)
Nu ska jag släcka mina blå och drömma mig iväg till vårens ljumma ställe, var det nu är....

Sov gott alla små vildvittror och rumpnissar! Kram alla goa vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0