Singstar mästaren!!!

HEJ!

Först och främst så ber jag er så heeemskt mycket för mitt dåliga bloggande sista veckan.
Mitt liv har varit kaotiskt rent ut sagt!! Börjar nu vända igen.....  På tiden... igen... :)

Har haft en KANON helg i helgen!  Har haft fint besök av min kära Lotta och hennes familj.
Det blev melodifestival, vin, madrassåk och GIVETVIIIS Singstar!!
Lottas käre sambo har själv krönt sig till singstar kung och var taggad som attans för att slå mig...
TJI fick han när jag utklassade rejält i Schlager omgången!! :D 
Nåja, han var en tuff konkurrent om första platsen, men han grävde sin grav när han valde svensk schlager.

En ny kamera har jag skaffat mig oxå, så nu ska det väl kunna bli lite bilder här!!
Håll tumarna för att jag orkar uppdatera!

Ha en kanon söndagskväll....   PUSS!










Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv!!! hade en superhelg!!! Trött hund, fast han saknar nog både Akita o snön... Ligger o småpiper här nu....



KRAM på er allihopa!!!!

2009-03-08 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0