Rubrik!!

Mm.... Söndag, och en hel timme har man tappat bort pga sommartiden. REDAN 11,08.
Sitter med en kopp kaffe och glor ut på det gråa vädret. Kom en hel del snö fredag natt och igår, men det är 3 grader varmt nu så det mesta kanske töar bort idag! Man kan ju alltid hoppas...
Igår var det Earth Hour, riktigt mysigt med en massa tända ljus!! Dock använde vi oss av batteridrivna saker,, lite fusk kanske! Men,, ska vi tänka på miljön så ska man ju inte heller fisa under den timmen då?! Jag vet att somliga av oss, nämner inga namn, har gaser som kan ta död på det mesta i sin omgivning :P 

Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag... Man kanske ska göra som min älskade Lotta brukar, baka?!
Hmmm,, jag ska fundera på det. Skulle vilja få ordning inne i datarum/pianorum/gästrummet!! Men så var det ju det där med att bära! Sängen som ska upp... Soffan och soffbordet som jag har i källaren ska upp,, och det grejar man ju inte själv. Om man inte heter Magnus och nyss vunnit Let´s Dance!! :)  
För övrigt så förstår jag inte hur han kunde vinna med sina stapplande apmoves jämfört med Lailas graciösa svandans. Ja, jag tycker det är beundransvärt att han ens kan röra den där kroppen i de rörelser han gör! Haha,, men inte ska man väl vinna bara för det??? 

Nä, nu fångar vi dagen och gör det bästa av den!! Det är ju sommartid nu iaf, och DET bådar gott =D

Kramar å pussar till er som vill....



Kommentarer
Postat av: Anna

Å de där batteridrivna sakerna behöver vi inte kommentera!! :) Det var barnens DS och min dator ;)

2009-03-29 @ 11:30:59
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag HADE faktiskt tänkt kommentera... men lät bli.... ;)



Kram!!!

2009-03-30 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0