Hårmodell!!

Jaaa, då har jag varit iväg och varit hårmodell!!! Tog hela dagen igår.. Åkte hemifrån 7,15 och var hemma 21,45.
JISSES vilken upplevelse! Hur roligt som hellst och en massa roliga tjejer!!
lång väntan i början då de inte började med min frisyr förrän klockan 12 ungefär.... Men, det var det klart värt!
Men väntan på kaffe och ngt i magen blev tung framåt 14... Inget kaffe och mat på 8 timmar försmäktar jag på denna salong.... =) Färgnngen ägde då rum... Döm av min förvåning när min kopparfärg ändrades till ORANGE!! WTF!

Efter att färgningen var klar så förflyttades vi till Galaxen i Borlänge där klippning skulle ske.... Men jag fick då veta att jag skulle klippas på scen!! Farmför en bunt med frisörer!! OMG! Aja, det var ju bara att le och se glad ut :)
Efter klipp så var det då dags för catwalken... Jisses, bara jag kommer ihåg hur jag ska gå!!!!! Bara jag inte trillar!!!
men det gick bra och alla frisörer ville tafsa på mitt huvud efter visningen, fotograferad blev jag med!!!
Värsta supermodellen!!! =D   Vilken daaaaag!!!

Ha det gott alla söta!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är bara så skitsnygg!!!



Love you!! ; )

2009-03-27 @ 20:31:13
Postat av: Anna

Du är bara så goooo!!!



Love you to!!! =D

2009-03-29 @ 11:34:46
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack å bock! :)

2009-04-11 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0