GRATTIS!!!

1:  GRATTIS Daniel Tynell!! :)) Du e bra grym!  Det är i dessa tider man lägger rivaliteten mellan Bjursås och Grycksbo bakom sig!! ;)  Grannsämja ska det vara, särskilt nu!! :P           (vasalopp)

2:  GRATTIS Malena!! :D Jag röstade på dig minst 5 gånger igår! Äntligen säger jag bara, äntligen så har melodifestivalen gett mig något att glädjas åt även denna säsong! HURRA!!!             (melodifestival)

I övrigt... Igår var syster min och hennes Pär på besök här hos mig!! Riktigt trevligt... Jag lagade maten förutom saltningen av laxen som min syster tog hand om!! Hahaha... Det var riktigt gott, men vääääldigt salt!!
Till efterrätt gjorde jag ugnsvarm jordgubb, banan och kiwi kompott me vit choklad och vanilj glass till.... SUPER gott!

Idag hade jag även en liten ljusvisning... Gick sådär. Jag blir ju så nervös av att stå framför en bunt tvivlande främmande människor och ska försöka övertyga dom om ljusens kvalité...... Gaah, men det går bättre och bättre.
Synd bara att alla inte inser det jag inser och handlar med :P
 
Nu ska barnen duschas och göras i ordning för kvällen. Skola imorgon igen. Börjar dock känna mig lite risig!! vill inte bli sjuk :(( Fryser och har ont i kroppen, halsen känns mysko med..... Appelsiner i mängder får det bli.


Hoppas helgen har varit bra för er!! 

Tjipp tjongalong :D



Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Tack så mycket! =)

2009-03-01 @ 23:25:51
URL: http://garbomannen.com
Postat av: natta

oj nej det ska du inte göra, hehe jag känner mig lite så men du är säkert i dina bästa år ;)

och tack för att du gilla min blogg, missa inte webbshoppen om du är intresserad!

kramkalas!

2009-03-01 @ 23:41:32
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0