Blogg blogg...

Jaa, Nu fick jag en utskällning från Lotta för att jag inte bloggat på ett tag, så det är väl bara att ta sig i kragen då!!
Hmm... Då ska vi se vad vi ska hitta på. Idag var jag ju in till stora staden Falun där jag fick mig en rask och oväntad promenad ute i en skog far far away.... Hade jag anat den så hade jag tagit astmaspray och bekvämare skor...
Högklackat på en isig väg var ingen höjdare!! Men det var riktigt trevligt iaf. =P

Våffeldagen var det idag!! Självklart åt jag en, två, tre...   fyra våfflor med sylt och grädde. Mamsen bjöd.
Efter det drog jag iväg till Borlänge i förhoppning att jag skulle få en ny, snygg frisyr GRATIS!! Nämeligen så var det hårmodell uttagning, å jag får vara med!! Så imorgon kl åtta ska jag vara i borlänge och bli stylad. Hur roligt som hellst...
Enda kraven är att vara där från 8-21, vara helt osminkad och ha en svart och en vit bh med. Skor, kläder, makeup och hår ska allt fixas där. SPÄNNANDE!! Dock anar jag mig en frisyr jag verkligen inte vill ha, men då är det bara att ta till saxen som jag brukar göra när jag inte blir nöjd med frisörens klipp. ;)

Nu ska jag packa en liten väska som jag ska ha med imorgon,, fylla mp3:n med musik och kanske hitta ngn bra bok...
Väntetid lär det ju bli i morgon.....     Wish me Luck och håll tummarna att jag får en någorlunda frisyr!!!

Puss, kram å nyp i sjärten.... Hehe.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till imorgon!!!



Ja, mera bloggande vill jag ha, kul o läsa.. Du får blogga ännu mer imorgon eller övermorgon, bilder i massor.. : )

Glöm nu inte kameran!!



Puss & Kram!!!

2009-03-25 @ 21:46:24
Postat av: Anna

Det får nog bli i övermorgon.. Om jag inte e allt för speedad när jag kommer hem =)

Nä, kameran MÅSTE med... Bara e så, finns inga ursäkter om jag glömmer den!!



PÖSS!!

2009-03-25 @ 21:49:20
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0