Vilken härlig sommar!

Helt underbar!! Regn, regn, regn, kyla... Mmm... Loving it! Eller inte alls.. Jag behöver solen och värmen för att få lite energi och för att lindra smärtan lite. Väntar in lite besök idag!! J kommer med dotra, jag ska bjuda på lite mat.. Färskpotatis och grillat ska väl duga?!  La lite kött i egenkomponerad marinad igår, så jag hoppas det har gonat in sig ordentligt!! Jordgubbar har jag oxå köpit så det blir lite efterrätt! YAAMMIII!!!

Nä, om man ska trotsa regnet och gå ut med hundarna! Duggar lite lätt bara....

Ha en kanon lördag, det ska jag!!!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha ingen fara! (: Ja då ska du vara stolt också! Nej jag är likadan med bildprogram men jag kom på ett eget sätt att lösa det på. Först så laddar du upp bilden på Microsoft PowerPoint och redigerar den där och lägger till text m.m. Sedan för att kunna spara det som bild så printscreenar du det och klistrar in det på paint och sprar det som en JPEG fil (: Så har jag gjort min! :P

2009-06-13 @ 12:01:58
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: kan tänka mig d, speciellt att man psykar sig själv till att höra skumma ljud :S



jag lovar ingenting :p

2009-06-13 @ 13:33:00
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Gina

Haha ingen fara ju! :D Vad kul att du tycker det är roligt med tips! (: Hoppas du lyckas, ska hålla utkik efter din nya header sen (;



Kram!

2009-06-13 @ 16:57:07
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo det är väl bra att folk reagerar MEN om det är akut så hoppas jag dom krossar rutan och tar ut hunden och inte skriver en lapp. Så lappar går alltid bort - just i det fallet.



Visst är det trist väder! När i hela friden kommer sommaren!!! Vill ha värme nu!



Ha en bra dag!

2009-06-14 @ 10:30:56
URL: http://sakerochting.se/tankar
Postat av: Lotta

Härlig sommar va det ja :).

Här är det SOMMAR! Solen skiner, jag ligger o solar, Hector badar och allt är bara helt super.. :) Önskar du va här och gjorde stan osäker med mig ;)



Kram på dig! Saknar dig massor!!!

2009-06-14 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0