Vaxade ben och nya skor!!

Här är mina nya skor!!! Jag kommer då att mäta 187 cm över backen med dessa på!!!!
(köpta på Deichmann för 229:-)


Idag har det äntligen varit lite sol!! Tjolahopp va trevligt... Det var bara till att passa på att vara ute det. Klippt gräs har jag gjort, varit hos mams och fått lite lunch, borstat hundar med super FURminatorn,, trots att den har tagit bort hur mycket löst skit som hellst så har de fortfarande tonvis med päls som ska bort! Helt ofattbart att de kan ha så mycket päls!!!

Har vaxat benen idag med... Tagit en riktig pyssla om mig själv kväll. Dusch, peeling av fötter och kropp, målat tånaglar röda, filat naglar... Ska fortsätta med lackning och olja och annat tjosan snart.... Avnjuta lite Ben&Jerry glass efter det!

Imorgon blir det ÄNTLIGEN fotboll!! Gårdagens match var inställd pga regnet som kommit, men idag har det inte kommit en droppe, så nu jälar!! BK TÅPAJ RULES!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0