Störande värre...

För andra gången nu på kort tid så har jag skrivit ett långt och genomtänkt inlägg som sedan försvunnit spårlöst när jag tryckt på publicera!! Hur störande är inte det?! Nu orkar jag inte skriva allt igen,, synd för er, för det var nog det bästa jag någonsin skrivit!! ;D

Nu är iaf Midsommaren över och det känns väldigt skönt måste jag säga, för hur trevligt det än må vara så suger det när man är singel! Det suger att se alla lyckliga par och familjer till höger och vänster!! Det gör ont i hjärtat när man vet att man ska krypa ner ensam i sin säng.. ännu en natt... Singel över ett halvår nu, dags att gå vidare?!?! Känns jobbigt det med. Jobbigt att träffa massa nya karlar som ska irritera en med sina olater och ovanor... Näeee!! Fast å andra sidan vill jag ju ha någon att kela med i soffan på kvällarna, någon annan än hundarna!! Suck,, jag vet inte hur jag ska göra...

Tror inte jag har några problem med att hitta någon om jag nu skulle vilja det, nätet svämmar ju över av eländet!! Men inte ens där orkar jag med att flirta... Testade ett tag i februari/mars i ren hämnd aktion och jisses vad mail man fick! Flera hundra om dagen. Orkade inte med så jag la ner det totalt. Så singel tjejer som vill ha ngn,, ge inte upp... Plenty fish in the sea!!

Funderar och funderar vad som ska hända med älskade Atlas!!! Jag har inte råd med två hundar,, jag har inte hundvakt till två hundar :(( Mitt hjärta vrider sig om du skulle försvinna ur mitt liv älskade vän. <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin & intressant blogg :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-21 @ 17:55:06
Postat av: ammizz

Så fin han är om det är han på bilden :)

2009-06-21 @ 18:35:09
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: denise

alltid lika irriterande när det krånglar..

kika in sötnosarna på min blogg ;)

2009-06-21 @ 19:57:48
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gumsan.. Jag veet hur du känner.. Även om jag inte är där riktigt än....

Atlaskillen är så go!! Förstår ditt dilemma...



Kram på dig!! SAKNAR DIG SÅ MYCKET, LOVE YOU!!!!

2009-06-21 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0