Snart bara en timme kvar av det 27 åriga livet...

Vart har tiden sprungit??! Ska JAG bli hela 28 år?!? Tänk att för 10 år sen så tyckte man att de som fyllt 28 år var världsvana och hur mogna som helst!! Jaha, där sprack den myten!! :)  Kan säga till er alla 18 åringar där ute att en 28 åring är precis lika omogen som en 27 åring.... Sug på den!!


*OJ! Hittade en 4 år gammal bild på datorn!! =P*

Har varit på lite studentfika idag med. 2 av mina kusiner har tagit studenten idag!! Gustav och Sabina, GRATTIS!! Det var ju nyss ni var små och man vispade välling åt er, eller ja´, till Gustav iaf!! Satt ofta barnvakt till honom. Sjukt att jag som då var 10 fick vara barnvakt och sköta vällingkok och dylikt till min ett åriga kusin. Haha... Tja,, tider förändras. Gustav har läst till anäggare och drar ner till Sthlm och sin bror för att jobba lite. Kör grävmaskin där.

Får se om det kommer lite nära och kära imorgon nu då... Har inte bjudit någon. Känns som att man inte har något att fira. Barnen ska få lite tårta iaf...

All I want for Birthday,,,,, is you!! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0