Sliten nu...

Fult ös denna dag!! Hur trött som hellst redan nu,, märks att man är gammal nu. Hehe. Uslades igår kväll med att montera ihop en tvbänk jag fick i pesent. Har ont i tummen idag, spika aldrig när du druckit några glas vin!!!  Men snyggt blev det till slut. Nu ska jag bara spara ihop så jag kan köpa skänken i samma serie!! Det lär ju ta sin lilla tid, man kanske ska önska sig den i julklapp??! ;D

Har idag rensat ut båda tösernas garderober. JISSES vad de växer!!!! Linnea är snart 162cm och har storlek 39 i skor!!! Hon är ju bara 10 år för guds skull!!!  Vart ska detta sluta?!? Själv drar jag bara 37 i skor vilket innebär att hon inte kommer kunna sno mina i framtiden.. *pustar ut* Konstaterade även att Nathalie inte följer samma längdkurva som Linnea, de kläder Linnea fick när hon började förskoleklass kan inte Nathalie ha än, som ska börja ettan till hösten! Lite roligt det där att jämföra tycker jag.

Har dragit ris idag med, pappa sågade ner lite träd så jag skulle få lite bättre mottagning på internet här!! Han e väl för go min far!!  :) Efter det så drog jag igång gräsklipparen och sprang runt lite i trädgården, EN TIMME tog det!! Har för mycket gräs, eller för dålig gräsklippare. Nu är man mör i kroppen efter kvällspromenad med hundarna. Tror jag ska lägga mig i soffan och glo på en film :))

Tackar er för alla fina grattulationer jag fick igår, både via sms, telefon, mail, facebook, blogg och personligen!! I love you all!! Jag är verkligen lyckligt lottad med så många underbara vänner!!! Kramar om er alla!!!!!!!!!!!!!!





SLUTA VÄX UNGAR!!! =))

Kommentarer
Postat av: Åsa

En liten fråga :

Vart klipper du dig, får jag ta med dig till frisören : )

2009-06-08 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0