Så TRÖTT på skador!! *kontakt annons*

Blir såå trött på att vara skadad... Efter att ha fått bukt med min sträckning i lårmuskeln så kommer nästa problem som ett brev på posten!! Efter min fina praktvurpa i måndags så har jag nu ont. Landade på höger rump-/ryggsida efter ett försök att få till ett skott som blev blockerat av annan spelare, efter det fick jag direkt ont i ljumsken och rumpmuskeln och baksida av lår på VÄNSTER sida!!  Ljumsken bränner som satan ibland, även när jag ligger ner på rygg och vilar...

Jag borde nog sätta in en kontaktannons på ortopedavdelningen! Känns som att jag skulle behöva ha en privat rådgivare i mitt hem. Så alla ortopedsinglar där ute... HERE I AM!! :))  Idrottsläkare fungerar givetvis lika bra!! Ni ser, jag ställer inga stora krav på min partner alls...


Jag med långt hår!! :D
Tänk att jag tog bort allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0