Ny header!! TACK GINA!!

Jaja,, den är inte perfekt än... Ska finslipas lite på färger, storlek osv, men nu har jag fått lite tips hur man gör när man inte kan med braiga bildprogram!! SUPER mycket tack GINA! Är på tok för trött nu för att orka mer idag, blir AF imorgon bitti för att förnya handlingsplanen. Förhoppningsvis så är jag antagen till komvux till hösten så jag slipper detta förnedrande jobbsökandet och få nej ständigt. Denna gång ska jag bli USKA!! =))  Kanske plugga vidare till SSK... Vi får se, om jag nu är antagen. Besparingar besparingar!! Imorgon kväll blir det lite korpboll igen! Då ska vi testa mitt rehband, hoppas det hjälper!  Ha en super mysig kväll och bra start på nästa vecka......

Kommentarer
Postat av: Gina

Gud vad fin headern blev! :D Du lyckades bra på första försöket! (;



Jasså, nej jag hatar soya mjölk men har hittat en riktig go soya youghurt! (: Men jag har blivit detta nyss innan har jag kunnat gjort som henne och tålt det i maten men nu tydligen har det blivit värre! :(

2009-06-15 @ 00:29:37
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Petra

Åååh va fint det blev... :-) Ska ta och fixa till min oxå nån gång haha

2009-06-15 @ 13:38:15
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0