Jisses-.. värme..

Pijuu.. Vilken hetta!! Fullt upp denna dag.. 8,30 imorse var jag iväg på möte för jag ska nämligen ut på praktik!! :D Måndagen den 6 Juli börjar jag med att ta hand om de äldre här i Bjursås. Ska bli sååå skönt att göra någonting vettigt! Eller hur var det nu?!   Ville jag inte ha det gött och bara gå hemma?! Gå hemma och vara onyttig och släpa fötterna efter mig... Visst var det jag?? Jag var ju en patetisk bloggare som inte hade något liv...  Tji fick ni på snoken!
Till höst ska jag dessutom börja plugga, så det blir praktik fram till skolstart! Ska bli riktigt skönt.....
Efter mötet drog jag till stan för att lämna in papper till AF om praktiken, så nu rullar vi iväg!

Nu ska jag iväg till Falun igen... Lite inflyttningsfest hos Katariiiina!! SKit skoj ska det bli, sen imorgon drar vi till Skurtorp och hälsar på lite. Fullt ös meningslöst! Får se om jag får lite bilder från kvällens ståhej att lägga ut sen.

TREVLIG HEEEEELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0