Jahapp, de var den muskeln de...

Mm.. MuppMuskel!! Hann ta två språng på planen sen small det till i låret igen!! Blir så ARG!!!! Jag vill inte vara skadad. Alltid så är det något som ska krångla, nu när ryggen hållt sig någorlunda så kommer muskelbristningar...  :'(  Klarade första halvlek, sen vill inte muskeln mer. Besvärligt var det att köra hem med,, Fick lyfta benet med handen när det var dags för koppling. =P   Nä, nu blir det vila ben i 2 veckor, sen drar matcherna igång igen!

På vägen hem hälsade vi på nyinflyttade Katarina! :) Bor alldeles i närheten av där vi spelar, hon bjöd på mumsig fruktsallad, kaffe och smörgås. TACK!!! Vi kommer förbi igen ;) Nu sitter jag och uslas med datorn, den vill inte som jag vill när jag ska ladda upp bilder från dagens match på facebook. Jag har ju varit flitig och startat en grupp för oss spelare och fans runt om i vida världen!! ;D Roligt att lägga upp bilder så vi alla kan komentera och skratta åt "eländet".

Nä, nu ska lilla jag masa upp för trappen med mitt skadade ben snart... Det ska nog gå bra, trots smärtan..
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0