GRATTIS TILL 28 ÅRIGA MIG!!


Så var dagen här!! Jag som inte ville fira min dag idag har nu ångrat mig!! Blir så rörd av alla fina vänner jag har och min fina familj!!  Sitter här med tårar i ögnen, är så rörd!! Väcktes av ett litet sms av J, vill ha dig här hos mig! Några minuter senare kom mina 2 prinsessor upp med frukost på sängen, kaffe, blommor, teckningar, kakor och smörgåsar med gurkskivor på! Sötnosarna hade skärt gurkorna som hjärtan!!! <3

Loggade in på Facebook och hittade alla grattulationer till mig!! ÅÅÅÅ I LOVE YOU GUYS!!!  Inte ofta man blir så lycklig av att logga in där! Kramar om er allesammans!! Nu ska jag plocka ut tårtbottnen ur ugnen... Flitigt av mig att baka så här på förmiddagen tycker jag!! ;D

KRAMAR TILL ALLA MIN UNDERBARA FAMILJ OCH MINA UNDERBARA VÄNNER!!!! 
NI BETYDER ALLT FÖR MIG!!!

Ha en underbar nationaldag alla ni andra!! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis snygging!!



Saknar dig och skulle SÅ gärna varit hos dig idag ska du veta!!!

Fast det blir till o städa härhemma ist.....



KRam på dig och ha en underbar dag!!!!!

2009-06-06 @ 12:53:47
Postat av: Åsa

Stort Grattis !!!

2009-06-06 @ 18:03:26
Postat av: Malin

ÅÅ men grattis tjejen! är det din dag idag! hela 28 år!!! Hoppas du får en uuundrbar dag! själv ligger jag hemma i feber... KRAAAAM till dig vännen!

2009-06-06 @ 18:37:18
URL: http://mjolkkossans.blogg.se/
Postat av: Petra

GRAAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!



Kram på dig..... Idag har vi haft släktmiddagar så nu är man helt slut i huvet ;-)



2009-06-06 @ 21:32:40
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja grattis i efterskott. Ja jisses. är så dagvild så vet inte vad. Hoppas du hade det toppen och hoppas vi ses snart igen!

2009-06-08 @ 13:00:59
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0