Full fart!

Pju.. Idag har jag haft tankarna på annat håll!! Sorry bloggpolers... :)) Har målat och målat och målat och slipat och målat, NU har jag ett vitt vardagsrumsbord i stället för det klassiska furubordet med tidningshylla under. RIKTIGT snyggt blev det... Tack Pär för att jag fick ärva det!!! Följde med pappi till tippen en sväng med, man samlar på sig en del skräp.

Mamma har fått komma hem idag! Magnetröntgen visade inget dess värre, eller turligt nog kanske man ska säga. Vet inte vad som var fel nu... Fick en kortison dos igår iaf för att minska svullnaden i ryggen, eller vad de nu skulle göra för nytta. (jag har inte läst medicin!! =P ) Fick med sig ett gäng tabletter hem iaf så hon ska slippa ha så ont. 

Imorgon är det dags för tösernas avslutning!! Så det blir tidig morgon, hår som ska fixas och donas,,, 2 tjejjor!! *pust*  Får vara glad om jag kommer se någorlunda pigg ut i kyrkan. Tårarna kommer givetvis att forsa ner för kinderna när de sjunger sina visor där längst fram! Mina små töser blir stora!!!!! Får se om J kommer på besök till helgen oxå med dotra sin!!! :))

Sov så gott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0