Dagen närmar sig....

Snart är man där,, dagen då man fyller 30!! Eller ja, nu är det två år kvar, men det känns ändå som att man är där nu. På lördag fyller jag 28 år!! JAG?!!? Som är så ung!! :)) Usch, ja... Tiden rusar verkligen iväg!! Måste hinna städa, baka lite kanske. Vet inte ens om jag ska bjuda på någe fika!! Syster jobbar, bror skulle åka iväg... 28 år är ju inget att fira direkt heller. Har ärligt talat ingen som helst lust att fira överhuvudtaget. Känner inte alls för det. Det är för barnens skull i så fall man gör någon tårta.

Nu drar FaluKalaset igång här i Falun! Kalas kalas kalas.. Vet inte om vi ska in dit. Bara trängsel och inga parkeringar. Inget vidare väder heller. USCH va negativ jag är idag känner jag!! :)

Ikväll blir det match med Tåpaj igen.. Jag testade lårmuskeln igår och joggade en sväng med hundarna, under joggningen så gick det bra, men efter ett tag så kom smärtan tillbaka. Stretchar som en galning om smörjer in med liniment för att kunna spela ikväll. Ska in och köpa en linda med så man kan linda om låret under match kanske?!? Ska kanske ringa sjukvårdsupplysningen och höra vad de tycker. Surt att det är många som inte kommer ikväll!! Målisen vår kommer inte heller!?! GAH!! Han som e så bra!! Höll nollan sist och allt.... MINST 5 saknas ikväll, sen är det säkert någon mer! Ajajajaj, nåja... Det är bara att kämpa på!!!


Tänk va tiden går :)) Mina små råttor som valpar....

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj,, såg ju ut som mys i sängen not

Kul om dom missar och biter han i sängen i tån! :-D

2009-06-08 @ 13:02:48
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0