Bad, sol och 25-års fest!

Vilken helg det har varit!! Fullt ös hela tiden... Eller gårdagen gick mest i slowmotion!! ;D
I lördags for jag, barnen och hundarna till min syster i Borlänge, hon skulle vara lite barn och hundvakt så jag kunde gå på Lindas 25 års fest! TACK snälla syster för att du ställer upp! Inte var dag man får två extra barn plus två stora hundar att ta hand om.

25 års festen var hur rolig som helst! God mat, god dricka, trevligt sällskap, dans, kubbspel och brännboll!!! Synd bara att man skulle gå och få en muskelbristning i låret! Går nu här hemma och haltar och något fotbollslir ikväll blir det då inte. Vi hamnade på krogen efter några timmar och efter det så tog jag mig hem till min syster, fick åka raggarbil dit =D

Söndagen kunde man hoppat över! Stekande sol och bakfylla är ingen höjdare vill jag lova!! Syster min fick köra hem oss i min bil medan Pär och Ludde åkte på fotboll, så de kom till Bjurs senare. Fick mig en kall öl hos mamma och den hjälpte lite mot bakfyllan måste jag erkänna. Så vi packade ihop lite badkläder och drog ner till sjön!!! Trodde det skulle vara kallare, men det var helt ok. Atlas var med ner och tog sig några simtag.... Sen blev det grillat hos mamma och sen fika hos farmor, alla mammor skulle ju uppvaktas! :)

Å förresten!! Mamma har varit rökfri i TRE VECKOR nu!! GRATTIS!!!!!


Atlas nybadad!! :))

Kommentarer
Postat av: Joanne

Oj så härligt med ett dopp! Men hur lagom varmt hade vattnet hunnit bli?

2009-06-01 @ 13:44:50
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det där men stora hundar är nog en definitionsfråga... Tittar man på kortet på Hector och Akita ser hon ut som en liten myra ju.. ;)



Ser underbart ut med vattnet!! Hector, barna och James var också o badade igår, jag jobbade.. Jag ska jobba ett par dar till nu.. Mycket.. Men det ger pengar:)



Kram på dig och bada och sola för mig också är du snäll!

2009-06-01 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0