AaaaTJooooo och lite cross!!

Oh no!! Jag har gått och blivit förkyld!! Tror säkert jag nyst 50 gånger idag redan. Jobbigt värre... Kan ni tänka er, det regnar idag med. Usch va tråkigt! Linnea är på väg ner til Göteborg med sin farfar för att hälsa på hennes pappa, igentligen bor han i Sthlm, men är i Gbg för att renovera hans andra lägenhet. (tror jag) Såg på väder kartan att de kommer få strålande sol de kommande dagarna!! NOT FAIR!!

Igår kom Jimmy och Linnea på besök... Vi Grillade, käkade jordgubbar och såg på "Vi hade iaf tur med vädret igen". Jag personligen tyckte det var en dålig uppföljare lixom Göta Kanal 2! Det var iaf mys att ha dem här!! =)) Jimmy hade tagit med sig hundmat till doggarna, min solstol och CROSSKLÄDER!!!! TACK kära du!!! Nu fattas bara ryggskydd, knä skydd och hjälm... Skulle fått låna hjälmen med, men den var tydligen paj!! Hmm.... Så NU Linda är jag strax redo för att testa köra lite!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0