Poker Face...

Pijuu vilken "vit" helg! Har lekt målarmästare hos bror min hela helgen... Åkte dit på lördagen och började med att grundmåla två fönster och en dörr. Åkte hem och hämtade sovgrejer då jag skulle bli bjuden på vin till pokerkvällen som skulle bli av!! :D Var en trevlig kväll, som det alltid brukar vara med Bror och Frida med sällskap!! Nu suger man ju rejält på Poker och när vi bara var tre kvar (hade genom fegspel lagt mig och därmed lyckats hålla mig kvar i leken)  så beslutade jag mig för att köra en "all in" för att göra slut på eländet. Hade värdelösa kort på hand!! Given förlust tänkte jag. Men dra på trissor, de andra två LA sig efter att ha slängt in en del marker... Så ja,, easy money!! :) Synd vi inte spelade om riktiga pengar! :P Körde samma tills jag åkte ur...



Idag vaknade jag i Brors soffa med en Atlas mellan mina ben... Ja, en Atlas, min älskade hund trivs nära matte när det är sovdags, mellan mina ben ligger han och sover. Snuskigare än så var det inte ;D Å förresten så fyller svägerskan Frida 31 år idag, så det var bara till att sjunga skönsång på morgonen det. 

Efter frukost tog jag tag i måleriet igen... Tror jag blev aningen allergisk av lackfärgen!! Det killade något kopiöst i näsan när jag målade. Nös 100 gånger ungefär! :))  Men, nu har de iaf vita fönsterkarmar och vit dörr i köket! Snyggt värre blev det!! Känner mig relativt nöjd...
Nu ska det snart sovas, börjar 7 imorgon igen.

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Majimo

Intresserad av att bli utnämnd till Veckans blogg? Ta en titt på mitt senaste inlägg!

2009-07-13 @ 17:51:41
URL: http://majimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0