Morgonstund..

väcktes idag av min far som ville låna hund... Tydligen så hade det gått två älgar här i närheten igår, så han ville ta med sig en hund och spåra lite! Jag klädde snabbt på mig och följde med... Akita var så duktig!! Hon hittade spåren direkt och följde dem! Dock så kom vi aldrig fram till älgarna, Akita hade säkert spårat tre timmar till utan problem om hon fick, men nu valde vi att gå hem. En rejäl tur blev det i skogen idag igen! Blött och eländigt var det, men hur roligt som helst att se hundarna jobba med det de ska jobba med!! :)

Idag ska jag jobba mellan 14,30 och 21,00. Barnens magar är bättre, är säkert vattnet som spökar, de har druckit kokat vatten ett dygn nu. Nä, om man ska ta och röja undan lite här. Dra dammsugarn ngt varv... Längtar till helgen! ade en tanke på att ta barnen på bio och se Harry Potter!! Ngn som sett den?!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jo jag har sett Harry Potter filmen, bemödade mig till och med om en lång kritisk recension på bloggen. Nu vet jag inte hur gamla dina barn är men jag skulle nite ta med mig någon yngre än kanske 13 eller 14 år. Jag vet att det har varit många med yngre barn (alltså 10-11 år) som har gått redan i början va filmen för att den har varit för hemsk. Personligen tyckte jag att den inte ens var i närheten av så ruskig och intensiv som den borde vara men jag är å andra sidan 19 och har läst böckerna gång på gång.

2009-07-23 @ 13:00:55
URL: http://ikn.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Nej har inte sett den men ska göra det när den kommer hit. Har ju så många biobiljetter att använda.

2009-07-23 @ 13:45:33
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Celina

sv: tack så mycket :) detsamma!



Jag har sett filmen och den var inte bra alls tyvärr...

2009-07-24 @ 13:04:17
URL: http://celinasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0