Idag är en sån där dag...

... när man bara vill sova heeeela dagen! Regnar gör det nu med! Har slumrat i soffan ett tag, men nu väntar nog sängen snart. Barnen mina är hos min Syster i Borlänge, de ska visst på Leksand Sommarland imorgon medan jag ska jobba. Hoppas de får lite bättre väder än detta!!

Idag var det för övrigt en spännande dag på jobbet!! Eller ja, alt är ju relativt! Spännande är kanske inte ordet. Men några glada skratt har jag fått... Nästan så vi funderade på om några av pensionärerma varit och nallat i barskåpet! En satt och skrattade åt allt och ingenting, medan två andra satt och sov vid matbordet! :D Ibland är det för härligt att jobba med dessa gamlingar!


Var ute nästan två timmar med AKita i skogen när jag kom hem, så nu är jag mör i kroppen med X antal rivsår på benen... Var dum och hade korta byxor på mig i risig terräng!! :) Men men, shit happens...



En två år gammal bild på mig och Akita!! Snacka om att man har bytt frisyr sen dess!! Kanske ska lägga upp lite bilder på olika frisyrer jag haft de senaste 2 åren!! =D

        

Tja,, lite variation har det ju blivit iaf! :)
Nu ska jag krypa ner tror jag... Men brukar ALLTID bli pigg när jag ska lägga mig för att sova, om jag måste sova... När jag är ledig däremot kan jag slockna när som hellst!! :P

Trevlig helg på er som är lediga!! Själv jobbar jag eftermiddag i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är jätte fin i håret på alla korten! men helt klart så passar du skiiiitbra i din nya korta frisyr!! Önskar själv man kunde göra något lite vågat.. har ju haft samma frisyr i säkert tio år snart...

Kram till dig snygging!

2009-08-01 @ 14:28:33
URL: http://mjolkkossans.blogg.se/
Postat av: LINNEA

SV: hehe okej, tack för det tipset! :) men det är ngr tjejer som typ säger hej och sen spelar musik och sånt! riktigt störande faktiskt ;D

vad händer ikväll? <3

2009-08-01 @ 20:09:41
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0