GRATTIS BROR!!!


Min bror och jag som små snälla änglar! :)) <3

Stort GRATTIS till världens bäste bror!! Hela 31 år redan.... Vart tar tiden vägen? JAG ÄLSKAR DIG BRO!!

Idag har det varit fullt ös... Jobbat från 7-15, sen direkt hem till bror för att fika lite granna! När vi kom hem så tog jag och pappa hundarna ut för att spåra vildsvin! Pappa hade sett "ngt Svart" idag när han var ut med hundarna, det var ingen älg och ingen hund,, då är det väl bara vildsvin kvar?! Hundarna blev som tokiga iaf och ville dra efter... Dock såg vi inget när jag var med ut, möjligtvis spår efter vildsvin, men svårt att säga.

När vi kom hem så insåg jag att jag tappat en av mina telefoner någongång, någonstans under den dryga timmen vi vandrat hit och dit i skogen!!! *SUCK* Var i helskotta skulle man börja leta? Dåligt med batteri hade jag i den telen med, så jag kunde ju inte ringa nonstop heller!!! Snacka om irriterande... Tur man är gammal orienterare och har lite sinne att hitta i skog och mark, komma ihåg landmärken och annat. Hittade den efter en kvarts letande i skogen!! :))

Fick förfrågan att jobba i helgen!! Men den där vikariepoolen har jag inte satt mig in i, och när jag skulle svara Ja eller nej på sms:et man fick på jobbförfrågan så fungerade det inte!! Har testat smsa ett antal gånger utan att få iväg det. Får ringa poolen imorgon när jag kommer till jobbet, har inte numret tyvär. SKulle vara surt att missa jobbet för att sms tjänsten inte fungerade...

Nu ska jag mysa med barnen... De är dåliga i magen, mamma med, funderar på om det har med vattnet att göra, men jag är inte dålig ju =/ Skumt är de, hoppas det går över snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0