Grå trist söndag...

Regn regn regn... Inte helt ovanligt för en svensk sommar. Sitter och glor ut och väntar på att börja jobba, men sen imorgon är jag LEDIG!! Känns gött när man har jobbat 6 dagar denna vecka... Hoppas på lite bättre väder då,, men tydligen så är ytterligare ett oväder på väg upp över landet. *suck* Blir storstäd då da.

Läste lite på aftonbladet.se.... 17- årig flicka död i krasch!! Troligtvis använde hon inte bilbälte. TRAGISKT!!! När ska vi lära oss att använda detta livräddande bälte? Jag använder ALLTID bilbälte! Är alltid noga med att de som åker med mig använder det... De ungdommar som överlevde kraschen har säkert lärt en läxa av detta, synd att de skulle behöva mista en vän för den. Jag bodde inte långt därifrån när jag bodde i Eskilstuna... Eller rättare sagt Tumbo. Läskigt... 

Detta får bli dagens läxa... Använd ALLTID bilbälte, även om du bara ska åka några hundra meter på vägen. Man vet aldrig när olyckan är framme och bältet är en billig livförsäkring!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Meh! Ja har varit avis på att du har fixat din så fint! Gör du det själv? Ja är för oteknisk! :-D



Är de nå party på gång framöver då? Eller ska vi ta en fika nån dag då??

2009-07-19 @ 23:15:24
URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Postat av: Linda

Trist med 17 åringen.. Ja man ska ha fegsnöre på jämt! Inte bara på vintern som brossan säger.. Men han är lite knäpp!



Ja vill gärna ses på söndag! Om vi inte sticker på impuls semester beroende på väder. Men vi hörs närmare om det sen! Kram!

2009-07-20 @ 16:41:21
URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Håller med dig även om jag slarvar ibland.

2009-07-20 @ 18:31:22
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0