Förberedelse...

Plockar och donar inför dagens jobb, ta hand om gamlingarna... Hoppas jag grejar detta nu!! Jobbar 13 - 21,15 idag och imorgon blir det 7 - 14. Skönt att komma tbx till verkligheten! PÅ TIDEN!!! :D   Har skrivit telefon- och  Kom Ihåglista till barnen... Varit ute med hundar, duschat, diskat, tvättat lite,, nu ska jag snart göra en snabblunch. Fullt ös!  Hoppas att Linnea grejar detta nu,, men det tror jag nog, hon är en stor tjej! Kanske skulle de följa med och titta på fotboll ikväll, sista serie matchen för BK Tåpaj... Synd jag inte kan vara med :(



Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Det är kul att jobba med äldre :)

2009-07-06 @ 18:38:29
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0