Äntligen Spökdags!!

SOM jag har längtat efter att GhostWhisperer ska börja igen! Sen jag flyttade från J har jag inte prioriterat extra tv kanaler, det har varit, eller ÄR knapert med pengar så man får spara på det som går att spara på, som tex tv kanaler. Lite jobbigt när man inte kan följa sina favorit serier som man vande sig med när man hade trean och femman mfl, men det går! Därför är jag extra glad nu när Ghost Whisperer kommer tbx till fyran ikväll kl 21!! :D



Idag har jag fått hoppa in som vikarie på "jobbet"!! Jag kommer alltså få lön för denna dag och inte aktivitetsstöd fråb FK!! Känns riktigt gött att få in lite extra stålar!! :D Är lite trött idag dock, blev inte mycket sömn då Svante var här inatt... Satt i Linneas rum och tjattrade till klockan mycket.... Blir en tidig kväll ikväll skulle jag tro! :)


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Härligt att den serien dragit igång igen :) Den är riktigt bra. Suss gott :)

2009-07-14 @ 22:04:23
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Ida

Hon är verkligen ruskigt snygg!



Sv: Ingen fara hehe :$ Jag lever, varit ute och käkat på restaurang med mina tjejer, sen blev det lite fotografering vid hamnen! Så allt är toppen



Ha en trevlig kväll, för det ska jag ;)



Kram

2009-07-14 @ 23:14:15
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: Petra

Följer oxå Ghost Whisperer fast i USA så jag är lite före ;-)

Har nyss kollat klart på Harpers Island serien. Gillade den rejält. :-) Går ju oxå på TV4 nu fast jag tror de är på avsnitt 3 av 13.

2009-07-15 @ 00:34:21
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaha, det missade man ju såklart... Ska nog försöka slita mig från datorn och kolla lite tv emellanåt.. ;)



Saknar dig gums!!!! Vill ha dig närmre.. Får väl ta o häls på dig snart..KRAM!!!!

2009-07-15 @ 10:28:19
Postat av: Terese

Fin blogg

2009-07-15 @ 18:51:37
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0