Äntligen helg!!!!!

Slutade 14 idag!! Skönt att få komma hem och vila upp sig ett par dagar... Har varit mycket denna vecka! Massa nytt för både mig, barnen och hundarna... Men vi har grejat det galant allesammans! Jobbigt att axlarna mina har börjat värka som bara den igen! Hårda som steeeen... Blir inte så mycket lyft, men dumma arbetsställningar när man hjälper de äldre!

Får se om jag orkar mig till bror sen i helgen för att hjälpa till med att måla dörr och fönster... Undrar om jag ska gå och kika om paps börjar få ordning på uterumet... Fönster kom upp igår såg jag :)


Bilder från förra veckan....



Kommentarer
Postat av: supermom

Vilken härlig blogg du har! Jag fastnade och satt och läste och läste... :)

2009-07-10 @ 23:35:46
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Lotta

gissa hur jag mår idag då.....not good!!!!



Saknar min bästaste Anna!!!

Kram!!!

2009-07-12 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0