2 dagar kvar...

Lördag idag, söndag imorgon! Sen blir det måndag och dags för praktiiik! Kommer börja kl 13 och sluta 21.15... Skönt det är i Bjursås så man är hemma på 5 röda :) Min stora tjej ska vara hundvakt till hundarna och barnvakt till lillasyster sin, jisses vad stora de börjar bli. GIVETVIS så har hon hjälp av min farmor och min mamma och pappa som alla bor granne med oss här ute på landet. SÅ det kommer säkerligen gå bra...
Det är nog bara bra för henne att få känna sig lite vuxen och ta lite ansvar,, hoppas jag.

Jisses vilket åskoväder det var igår kväll! Höll i sig flera timmar, regnet var välbehövligt dock. Sitter och funderar på vad man ska hitta på dessa 2 sista lediga dagar... Kommer få jobba varannan helg med, vilket känns lite sådär lagom roligt.
Kommer knappt ha möjlighet att träffa J något :(  
Han är förövrigt nere i Uddevalla nu och kikar på Cross VM!!! GAH! Jag vill med!!!! Var där ett år och det var riktigt häftigt! Man kanske ska satsa på det nästa år! Någon som vill vara med????



Fast nu läste jag HÄR att det kanske inte blir något VM nästa år i Uddevalla!!! :(((

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte lämna ett litet fotavtryck när jag ändå var inne på din blogg och kollade :)



Hoppas allt är bra med dig :)

2009-07-05 @ 00:32:03
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0