Vill ha vår nu...

Idag hade jag riktiga vår känslor!! Strålande sol och någon plusgrad... Dropp dropp dropp från taken.
Fast det lär dröja innan våren kommer, iaf här uppe i Dalarna. Känns så där lagom surt. :-/

Idag har jag och papps varit och införskaffat en tv till dem. Det blev en 42" LCD från Sharp... Hoppas den ska fungera bra. Själv har jag tjock tv från stenåldern!! Funkar det med :D
Melodifestivalen imorgon, jag har tjuvlyssnat lite på bidragen och jag tycker nog opera låten var den bästa! HEJA!!!
Thorleif känns lite stenålders, men å andra sidan så, duger min tv så duger nog Thorleif med ;)

Måste bara säga att jag har världens goaste hund... Hon brukar sova i min fotände på min 90 säng. (trångt?? JA!! )
Igår när jag gick och la mig så hörde jag en djup suck och sedan lite tassande brevid mig och så duns, där låg hon och sträkte på sig och la huvudet på kudden och såg rätt in i mina ögon...  Vem behöver en karl när man har hon?? :)

Å, så har jag fixat så jag har internet hemma!! Sjuttsingen vad jag är bra!!!! Fax har jag med!   ;)

Tjipp...

Håll till goda med vår bild på Akita från förra våren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0